<iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N87RJR" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe> Pożyczki przez telefon komórkowy
221-220-221 Pon - Pt od 9:00 do 19:00

Pożyczki przez telefon komórkowy

Rośnie zainteresowanie udzielaniem pożyczek przez internet ze strony operatorów telefonii komórkowych. Wielu dostawców usług telekomunikacyjnych rozważa wprowadzenie produktów pożyczkowych dla klientów wyposażonych w smartfony z dostępem do sieci. 

Aplikacje mobilne na telefon to także jedna z nowszych propozycji dużych banków, które chcą w ten sposób wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów preferujących rozwiązania online. Wirtualna karta płatnicza w połączeniu z odpowiednią aplikacją na telefon to jeszcze jeden pomysł. Być może już wkrótce tylko w ten sposób będziemy płacić np. za zakupy. Kolejne firmy telekomunikacyjne we współpracy z bankami przygotowują rozwiązania dla posiadaczy smartfonów mające służyć nie tylko do wykonywania płatności, ale również korzystania z innych usług bankowych, jak np. mikropożyczki. Liczba pożyczek udzielanych za pośrednictwem sieci internetowej rośnie cały czas. W grę wchodzi szeroka gama produktów bankowych dotąd realizowanych w tradycyjnej formie, w tak zwanym „okienku”.

„Instytucje mikrofinansowania, udzielające pożyczek online, umieją przekształcić ruch mobilny w pożyczki. Na przykład w MoneyMan jedna trzecia część ruchu przypada na urządzenia mobilne” - mówi CEO ID Finance, właściciela brandu, Borys Batin. Zauważa również, że w porównaniu z pożyczkami udzielanymi w tradycyjnej formie, opóźnienia w terminowych spłatach przekraczające 90 dni w przypadku pożyczek online zdarzają się o wiele rzadziej. Tak więc wprowadzanie rozwiązań mobilnych to dla instytucji bankowych sposób na minimalizację ryzyka wynikającego np. z nieobiektywnej analizy własnych możliwości finansowych przez klientów.

Przykładowo w Rosji potencjał rynku mikrofinansowania szacowany jest na 330-350 mld rubli, a potencjalnymi klientami jest od 40 do 70 milionów Rosjan. Można przypuszczać, że zdecydowana większość z przyszłych pożyczkobiorców posiada smartfony, nic więc dziwnego, że intensywnie szukane są rozwiązania służące integracji usług z sektora bankowego oraz telefonii komórkowej. Wszystko zmierza do połączenia obu gałęzi rynku. Pojawiają się opinie, że operatorzy telefonii komórkowej mogą wkrótce zastąpić system bankowy albo stać się jego dominującym segmentem. Telefon jako uniwersalny środek płatniczy to w ocenie specjalistów z obu sektorów perspektywa kilku lat. Firmy telekomunikacyjne rozważają różne rozwiązania technologiczne, od aplikacji telefonicznych po bardziej uniwersalne systemy, których funkcjonalności nie będą ograniczone tylko do jednego typu urządzeń mobilnych.

Jednak główny hamulec rozwoju, czyli problemy z bezpieczeństwem, spowalnia ekspansję komunikacji mobilnej jako głównego kanału komunikacyjnego między bankami i ich klientami. Tradycyjny system bankowy jest wciąż wyposażony w o wiele lepsze zabezpieczenia niż zwykły telefon. Stanowi to obecnie główny problem, który starają się rozwiązać operatorzy komórkowi chcący pośredniczyć w kontaktach z bankami czy samodzielnie dostarczać usług bankowych. 

Tak czy inaczej technologia to przyszłość i chociaż na razie duże banki wciąż ostrożnie podchodzą do wspólnych projektów z operatorami komórkowymi, wkrótce może się to zmienić.

  • MoneyMan - szybkie pożyczki online
  • MoneyMan - szybkie pożyczki online
  • MoneyMan - szybkie pożyczki online
  • MoneyMan - szybkie pożyczki online