221-220-221
Pon - Pt od 7:00 do 19:00

Najczęściej zadawane pytania

KTO MOŻE SKORZYSTAĆ Z MONEYMAN.PL

Pożyczkę w MoneyMan może otrzymać osoba po 18. roku życia, będąca obywatelem Polski, która posiada aktywny numer telefonu, adres e-mail i konto bankowe oraz spełnia wymagania dla pożyczkobiorcy.

Pożyczka udzielana jest tylko obywatelom Rzeczypospolitej Polskiej, którzy ukończyli 18 lat. Dodatkowo osoby te nie powinny być wpisane do żadnego rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych.

PROBLEMY Z LOGOWANIEM

Skorzystaj z procedury odzyskiwania hasła na stronie internetowej MoneyMan.pl. Wpisz swój adres e-mail, pod którym jest zarejestrowane Twoje konto i kliknij "wyślij kod". Otrzymane hasło wpisz na stronie, żeby zalogować się do profilu.

Usuń pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookies, zaktualizuj wersję używanej przeglądarki, użyj innej, alternatnej przeglądarki (np Mozilla Firefox, Internet Explorer, Chrome, Opera, Safari) oraz sprawdź, czy JavaScript jest obsługiwany w przeglądarce.

WYPEŁNIANIE WNIOSKU

Opłata weryfikacyjna musi być dokonana z konta, którego klient jest posiadaczem. To samo konto musi zostać podane podczas składania wniosku.

W procesie aplikowania o pożyczkę będziesz musiał(a) skorzystać z zewnętrznej aplikacji Instantor lub wysłać 1 grosz z konta osobistego. W przypadku wybrania tej drugiej opcji, proces weryfikacji uzależniony jest od księgowań bankowych.

Wystarczy wejść na stronę MoneyMan.pl i kliknąć "Złóż wniosek o pożyczkę". Jeżeli jesteś już zarejestrowany, wystarczy zalogować się na Moje Konto i kliknąć "Weź pożyczkę".

Po otrzymaniu decyzji pozytywnej o przyznaniu pożyczki, przelew na Pani/Pana konto uzależniony jest od księgowania bankowego Pani/Pana banku.

Przelew może być zrealizowany wyłącznie na konto osoby, która dokonała rejestracji i złożyła wniosek. Poprzez użycie aplikacji Instantora lub wysłanie grosza z konta osobistego potwierdzana jest zgodność danych posiadacza rachunku i danych wprowadzonych w formularzu.

Numer rachunku należy podać po rejestracji, w trakcie składania wniosku. Jeśli masz już konto i chcesz zmienić numer konta przy nowym wniosku, opcja ta będzie dostępna po kliknięciu na Weź Pożyczkę. Prosimy pamiętać, że w przypadku zmiany numeru konta, nowy rachunek bankowy musi zostać również zweryfikowany poprzez Instantor lub przelanie 1 grosza.

W procesie weryfikacji klient musi użyć swojego konta osobistego.

Rachunek bankowy potwierdzany jest ze względu bezpieczeństwa. Dzięki temu mamy pewność, że pieniądze trafią na konto odpowiedniej osoby, jak również, że nie mamy do czynienia z działaniem osoby trzeciej.

Można się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem 221 220 221 bądź poprzez adres e-mail: kontakt@moneyman.pl

Podanie nazwy pracodawcy zwiększa Pana/Pani szanse na otrzymanie pozytywnej decyzji w procesie aplikacji o pożyczkę.

Jeśli po wypełnieniu aplikacji w ciągu kilkunastu minut nie otrzymasz SMS, należy ponownie uruchomić telefon. Gdy po ponownym uruchomieniu SMS nadal nie przychodzi, kliknij na Wprowadź kod jeszcze raz w formularzu wniosku. Jeśli problem nad występuje napisz do nas na kontakt@moneyman.pl lub jeśli wolisz, zadzwoń do nas na numer 221 220 221.

Sprawdź swój folder "Spam" w skrzynce pocztowej, jeśli nie ma w nim wiadomości, wyślij e-mail na kontakt@moneyman.pl

Decyzja o przyznaniu pożyczki zwykle podjęta jest w ciągu kilku minut. Jeżeli jednak będziemy mieli do Pani/Pana pytania związane z wypełnionym wnioskiem, będziemy musieli się z Panią/Panem skontaktować przed podjęciem decyzji.

Jeżeli będziemy mieli do Pani/Pana jakiekolwiek pytania w związku z wypełnionym przez Panią/Pana wnioskiem, które będą miały wpływ na decyzję, wówczas otrzyma Pani/Pan telefon z naszego działu obsługi klienta. Jeżeli wszystko będzie jasne - telefon nie będzie potrzebny.

Informacje na temat statusu Twojego wniosku o pożyczkę zostaną wysłane na podany adres e-mail i SMS. Jeśli jednak będziemy zmuszeni zweryfikować podane informacje, skontaktujemy się z Tobą.

Istnieje możliwość, że będziemy musieli potwierdzić Pana(i) zatrudnienie w celu wydania pozytywnej decyzji o pożyczce. W związku z tym wymagamy informacji o pracodawcy w procesie składania wniosku.

Istnieje szansa, że nie możemy skontaktować się z Tobą w sprawie decyzji za pośrednictwem danych kontaktowych podanych we wniosku o pożyczkę. Zalecamy, aby sprawdzić, czy Twoje dane zostały prawidłowo wypełnione w procesie aplikacji.

Wyślij swoje imię i nazwisko oraz (skan lub zdjęcie) potwierdzenia przelewu na kontakt@moneyman.pl, a nasi eksperci niezwłocznie skontaktują się z Państwem.

Wpisz kod pocztowy a następnie wyszukaj swój adres. Jeśli nie znajdziesz dokładnego adresu, prosimy rozpocząć wpisywanie swojej nazwy ulicy. Jeżeli nadal poprawny adres nie będzie wyświetlany, prosimy o wpisanie pełnego adresu ręcznie.

W przypadku weryfikacji konta poprzez wysłanie 1 grosza z konta osobistego, w tytule przelewu należy podać kod do automatycznego księgowania z Pay, który zostanie podany wraz z numerem konta do przelewu na etapie weryfikacji numeru konta bankowego. Prosimy pamiętać, że kody zpay są jednorazowe.

Na numer telefonu dostarczany jest kod weryfikacyjny, konieczny do wypełnienia wniosku o pożyczkę. Na ten sam numer telefonu przesyłana jest również decyzja o przyznaniu pożyczki.

Na etapie weryfikacji numeru konta bankowego poprzez 1 grosz podczas składania wniosku zostaną wygenerowane dane potrzebne do przelewu, w tym numer konta bankowego i kod do jednorazowego księgowania automatycznego.

W celu anulowania wniosku prosimy o kontakt z naszą infolinią: 221-220-221 lub wysłanie wiadomości e-mail na kontakt@moneyman.pl - w treści wiadomości prosimy o podanie danych do weryfikacji, np. imię i nazwisko lub numer PESEL.

DZIAŁANIE SERWISU

Moneyman działa na całym terytorium Polski. Z dowolnego miejsca, w którym jesteś i masz dostęp do internetu możesz wypełnić wniosek pożyczkowy.

Możesz skorzystać z opcji odzyskiwania hasła na stronie internetowej MoneyMan.pl. Wpisz adres e-mail, pod którym jest zarejestrowane Twoje konto, a następnie kliknij "wyślij kod". Wprowadź otrzymane hasło i zaloguj się do profilu.

Tak. Opcja zmiany adresu mailowego, który służy jako login w serwisie MoneyMan, jest dostępna w Ustawieniach w profilu klienta.

Koszt pożyczki jest kwestią indywidualną, zależną od wysokości pożyczki i jej okresu - na ostatnim etapie składania wniosku może Pan(i) zobaczyć kwotę oraz okres na jaki może w danej chwili aplikować oraz ich dokładne koszty. Koszty pożyczki są również podane w Umowie pożyczki odnawialnej. Pierwsza pożyczka jest bezpłatna pod warunkiem jej terminowej spłaty.

Warunkiem skorzystania z oferty pożyczki MoneyMan jest posiadanie statusu obywatela Rzeczypospolitej Polskiej oraz ukończenie 18 lat. Osoba starająca się o pożyczkę powinna również posiadać aktywny numer telefonu, numer konta bankowego oraz adres e-mail.

MoneyMan udziela pożyczek osobom pełnoletnim, będącym obywatelami Polski, po 18. życia, które spełniają wymagania dla pożyczkobiorcy.

JAK OTRZYMAĆ POŻYCZKĘ

Nie, klient może mieć tylko jedną pożyczkę w danym okresie. O nową pożyczkę klient może aplikować dopiero po spłacie pożyczki poprzedniej.

Dla każdego naszego klienta przygotowana jest oferta indywidualna, dostępna po zalogowaniu na profilu i kliknięciu "Weź pożyczkę".

Decyzja o udzieleniu pożyczki zostaje przesłana przez SMS lub na Pani/Pana adres e-mail.

W przypadku decyzji pozytywnej wysyłana jest dyspozycja wypłaty środków na konto. Wpływ jest jednak uzależniony od księgowania bankowego Pana/Pani banku.

Decyzja o przyznaniu pożyczki MoneyMan nie jest uzależniona od decyzji innych firm. Warto jednak pamiętać, że w procesie weryfikacji klient sprawdzany jest w rejestrach dłużników.

Wystąpić o pożyczkę w MoneyMan może każda osoba, która ukończyła 18. rok życia, która jest obywatelem Polski oraz posiada aktywny numer telefonu, adres e-mail i konto bankowe.

Decyzja o przyznaniu pożyczki podejmowana jest na podstawie wielu czynników. Jeżeli otrzymał(a) Pan(i) negatywną decyzję, prosimy o kontakt z infolinią w celu poznania szczegółów.

Wystarczy, że złożysz aplikację za pośrednictwem naszej strony internetowej www.moneyman.pl, a za chwilę otrzymasz odpowiedź o jej statusie.

Niestety - nie ma takiej możliwośći. Telefon komórkowy jest niezbędny do aplikowania o pożyczkę, ponieważ na telefon wysyłany jest kod potwierdzający weryfikację.

Tak, proces składania wniosku o pożyczkę odbywa się wyłącznie przez internet.

Niestety nie. Klient musi spłacić aktywną pożyczkę, żeby móc aplikować o kolejną. Każdy klient może mieć tylko jedną aktywną pożyczkę.

Prosimy przygotować dowód osobisty - numer dowodu oraz numer PESEL będą potrzebne na etapie rejestracji nowego klienta.

Niestety nie. Każdy klient może mieć aktywną tylko jedną pożyczkę.

Nie, powód wzięcia pożyczki jest Pana (Pani) prywatną sprawą.

Tak, w MoneyMan nie chcemy działać na szkodę naszych klientów i w związku z tym zależy nam na tym, żeby klienci otrzymujący pożyczkę byli w stanie ją spłacić. Ze względu na to sprawdzamy osoby aplikujące w bazach BIK, BIG oraz za pośrednictwem Plaftormy Wymiany Informacji Pożyczkowej.

Zobaczysz wynik w około minutę po zakończeniu składania wniosku. Gdybyśmy potrzebowali więcej czasu na podjęcie decyzji, jeden z naszych ekspertów skontaktuje się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie, na podany przez Ciebie w aplikacji numer telefonu.

W celu anulowania wniosku prosimy o kontakt z naszą infolinią: 221-220-221 lub wysłanie wiadomości e-mail na kontakt@moneyman.pl - w treści prosimy o podanie danych do weryfikacji np. imię i nazwisko lub numer PESEL.

Decyzja o przyznaniu pożyczki jest kwestią indywidualną. Może się zdarzyć, że osoba z negatywnym wpisem nie będzie miała problemu z uzyskaniem pożyczki, jeśli pozytywnie przejdzie proces weryfikacji.

KWOTA POŻYCZKI

Odmowa przyznania pożyczki jest efektem wielu czynników. Jeżeli otrzymał(a) Pan(i) negatywną decyzję o pożyczce, prosimy o kontakt z infolinią w celu poznania szczegółów.

W celu otrzymania pożyczki potrzebny jest tylko numer telefonu, konto bankowe oraz adres e-mail, jak również dokładne wypełnienie wszystkich wymaganych pól wniosku.

Nie, wszelkie kwoty dotyczące spłaty pożyczki zostały określone w Umowie pożyczki lub w Umowie pożyczki odnawialnej.

Kwoty dostępne dla pierwszej pożyczki to kwoty do 1500 zł na okres od 5 do 61 dni. Kwoty do 1500 zł sa objęte promocją.

Pierwsza pożyczka w kwocie od 100 do 1000 zł udzielana na okres do 61 dni jest bezpłatna pod warunkiem jej terminowej spłaty przez Klienta. W przypadku braku terminowej spłaty pożyczki zostaną naliczone koszty zgodnie z Umową pożyczki odnawialnej oraz Umową pożyczki lub Umową pożyczki ratalnej. Więcej szczegółów w Regulaminie „Darmowej Pożyczki”.

Jeśli jesteś nowym klientem możesz aplikować maksymalnie o Pożyczkę Poziom Start lub Super Start, czyli do 1500 zł. W razie pytań dzwoń do nas na numer 221 220 221.

Wystarczy, że wejdziesz na stronę www.moneyman.pl i wybierzesz optymalną dla Ciebie kwotę oraz okres pożyczki. Pamiętaj, że jeżeli jesteś nowym klientem, możesz skorzystać jedynie z poziomu Start oraz Super Start.

W przypadku decyzji pozytywnej wysyłana jest dyspozycja wypłaty środków na konto. Wpływ jest jednak uzależniony od księgowania bankowego.

JAK SPŁACIĆ POŻYCZKĘ

Spłata przed umówionym terminem uregulowania zobowiązania jest zawsze możliwa i nie wymaga ona zgody ze strony MoneyMan. Z kolei nieuzgodniona z MoneyMan zmiana mająca skutkować spłatą po wiążąco umówionym terminie wiązać się może z negatywnymi konsekwencjami opóźnienia w uregulowaniu zobowiązania, przewidzianymi postanowieniami Umowy pożyczki odnawialnej. Wyjątkiem od tego jest sytuacja, gdy klient korzysta z udostępnionej mu przez MoneyMan opcji przedłużenia terminu spłaty pożyczki ratalnej.

Podstawowym kosztem opóźnienia w spłacie pożyczki są odsetki za opóźnienie, zastrzeżone na mocy postanowień Umowy pożyczki odnawialnej i obowiązujące w wysokości określonej w Umowie pożyczki odnawialnej. Dalszymi kosztami są przewidziane przepisami prawa koszty dochodzenia roszczeń w procesie sądowym i w toku egzekucji sądowej wraz z kosztami zastępstwa procesowego. Innym istotnym kosztem opóźnienia w spłacie pożyczki o charakterze warunkowo promocyjnym jest prowizja określona w umowie pożyczki.

Pożyczkobiorca, któremu MoneyMan udzielił pożyczki na podstawie Umowy pożyczki krótkoterminowej nie jest uprawniony do wnioskowania o przedłużenie Terminu spłaty. Pożyczkobiorca, któremu udzielono pożyczki ratalnej, jest uprawniony do wnioskowania o przedłużenie terminu jej spłaty. W celu przedłużenia terminu spłaty Pożyczkobiorca składa za pośrednictwem swojego konta internetowego Wniosek o przedłużenie terminu spłaty. Wniosek o przedłużenie terminu spłaty może być złożony zarówno przed, jak i po upływie umówionego terminu spłaty. Dalsze warunki wnioskowania o przedłużenie terminu spłaty regulują odnośne postanowienia Umowy pożyczki odnawialnej.

Masz dwie możliwości spłaty pożyczki. Rozwiązanie pierwsze: zaloguj się na "Moje Konto" w MoneyMan.pl i kliknij w opcję "Spłać pożyczkę". Następnie wybierz nazwę swojego banku - zostaniesz przekierowany na stronę logowania. Zaloguj się i wyślij do nas automatyczny przelew dzięki usłudze ZPay. Ważne: nie zmieniaj w żaden sposób otrzymanego z ZPay kodu identyfikującego dokonywaną wpłatę, zaś przelew dokonaj niezwłocznie po otrzymaniu kodu.

Rozwiązanie drugie: Możesz wykonać przelew manualny na numer konta: 81 1090 2590 0000 0001 3344 3379 w Banku BZ WBK S.A.. Odbiorcą przelewu będzie ID Finance Poland sp. z o.o. Ważne: musisz pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać numer Twojej pożyczki w MoneyMan.

Wyślij wiadomość e-mail ze swoim imieniem i nazwiskiem oraz skanem lub zdjęciem potwierdzenia przelewu na kontakt@moneyman.pl, a nasi eksperci skontaktują się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Ewentualna propozycja indywidualnej spłaty zobowiązania dla MoneyMan będzie widoczna po zalogowaniu się na swój profil na stronie MoneyMan.pl.

Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Wspólnie spróbujemy omówić sprawę Twojej pożyczki i znaleźć rozwiązanie najlepsze w takiej sytuacji. Niezależnie od tego zapoznaj się z ewentualnymi opcjami zmiany terminu spłaty pożyczki, jakie mogą zostać udostępnione na Twoim koncie na stronie www.moneyman.pl

Nasi klienci mają zawsze możliwość przedterminowego uregulowania swoich zobowiązań, stosownie do obowiązujących przepisów Ustawy o kredycie konsumenckim. Możliwość ta obejmuje nie tylko wcześniejszą spłatę raty pożyczki (w przypadku pożyczki ratalnej) ale także i możliwość wcześniejszego uregulowania całości pożyczki, to jest przed nadejściem terminów wynikających z umówionego harmonogramu spłat. Po zalogowaniu do swojego profilu na MoneyMan.pl oprócz całkowitej kwoty do spłaty jest również widoczna kwota do spłaty na dzień dzisiejszy.

Zawarta umowa pożyczki szczegółowo reguluje termin spłaty pożyczki, przy czym w przypadku zaciagnięcia pożyczki ratalnej spłata zostaje rozłożona na raty, których termin płatności każdej raty jest wskazany w treści umowy. Pamiętaj, że zgodnie z treścią umowy pożyczki odnawialnej, za dzień spłaty pożyczki uznaje się dzień uznania rachunku bankowego MoneyMan.

Nasi klienci mają zawsze możliwość przedterminowego uregulowania swoich zobowiązań, stosownie do obowiązujących przepisów Ustawy o kredycie konsumenckim.

Istnieje możliwość dokonania spłaty Twojej pożyczki przez inną osobę. W takim przypadku obowiązują analogiczne zasady, jak w razie manualnego dokonywania przelewu samodzielnie przez klienta, to jest:
1) wpłaty należy dokonać na numer konta: 81 1090 2590 0000 0001 3344 3379 w Banku BZ WBK S.A.;
2) odbiorcą przelewu będzie ID Finance Poland sp. z o.o.;
3) osoba dokonująca przelewu musi pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać numer Twojej pożyczki w MoneyMan

Całkowita kwota pożyczki do spłaty w umówionym terminie spłaty jest wskazana w treści zawartej umowy pożyczki. Saldo należności na dzień bieżący jest każdorazowo wskazane na Twoim koncie na stronie www.moneyman.pl. W razie wątpliwości co do całkowitej wysokości zobowiązania możesz skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta MoneyMan: telefonicznie pod numerem 221 220 221 bądź poprzez adres e-mail: kontakt@moneyman.pl

Konsekwencje braku terminowej spłaty pożyczki opisane są szczegółowo w postanowieniach Umowy pożyczki odnawialnej i wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Przykładowymi konsekwencjami braku spłaty pożyczki lub jej raty w terminie uregulowanym postanowieniami zawartej umowy są miedzy innymi: prawo wierzyciela do naliczania odsetek za opóźnienie w wysokości określonej w umowie, utrata przez Klienta warunkowo przyznanej mu możliwości bezkosztowej spłaty pożyczki, rozpoczęcie procedury windykacyjnej oraz możliwość przekazania informacji dotyczących zadłużenia z tytułu zaciągniętej pożyczki do ogólnopolskich biur informacji gospodarczych stosownie do przepisów odnośnej ustawy oraz ryzyko pogorszenia zdolności kredytowej.

Pożyczkobiorca, któremu MoneyMan udzielił pożyczki na podstawie Umowy pożyczki krótkoterminowej nie jest uprawniony do wnioskowania o przedłużenie Terminu spłaty. Pożyczkobiorca, któremu udzielono pożyczki ratalnej, jest uprawniony do wnioskowania o przedłużenie terminu jej spłaty. W celu przedłużenia terminu spłaty Pożyczkobiorca składa za pośrednictwem swojego konta internetowego Wniosek o przedłużenie terminu spłaty. Wniosek o przedłużenie terminu spłaty może być złożony zarówno przed, jak i po upływie umówionego terminu spłaty. Dalsze warunki wnioskowania o przedłużenie terminu spłaty regulują odnośne postanowienia Umowy pożyczki odnawialnej.

Nasi klienci mają zawsze możliwość przedterminowego uregulowania swoich zobowiązań, stosownie do obowiązujących przepisów Ustawy o kredycie konsumenckim. Możliwość ta obejmuje nie tylko wcześniejszą spłatę raty pożyczki (w przypadku pożyczki ratalnej) ale także i możliwość wcześniejszego uregulowania całości pożyczki, to jest przed nadejściem terminów wynikających z umówionego harmonogramu spłat. Na indywidualnym profilu klienta można również zobaczyć obowiązującą kwotę do spłaty na dzień dzisiejszy.

POZOSTAŁE PYTANIA

Umowa pożyczki odnawialnej oraz odpowiedni Umowa pożyczki lub Umowa pożyczki ratalnej dostępne są po zalogowaniu na profil klienta na stronie www.moneyman.pl.

Wpływ środków na konto jest uzależniony tylko od księgowań bankowych Pani/Pana banku.

Status pożyczki można sprawdzić po zalogowaniu na swój profil na stronie www.moneyman.pl lub poprzez kontakt telefoniczny z infolinią pod numerem: 221 220 221

Jeżeli będą jakiekolwiek wątpliwości odnośnie Pani/Pana wniosku, jest możliwe, że będziemy musieli potwierdzić Pana(i) zatrudnienie w celu wydania pozytywnej decyzji o pożyczce.

Zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim oraz zaakceptowaną przez klienta podczas rejestracji umową ramową pożyczki odnawialnej, odstąpienia można dokonać w ciągu 14 dni od dnia zawarcia Umowy pożyczki lub Umowy pożyczki ratalnej w formie oświadczenia pisemnego, wysłanego na adres siedziby ID FInance Poland Sp. z o.o., ul. Hrubieszowska 6a, 01-209 Warszawa.

Reklamacje, sprzeciw na przetwarzanie danych oraz pozostałe dyspozycje prosimy zgłaszać na adres e-mail kontakt@moneyman.pl


Złóż wniosek o pożyczkę
Zajmie to nie więcej niż 10-15 minut,
a decyzję otrzymasz już po minucie.