221-220-221
pon.-pt. 8.00-20.00 sb.10.00-16.00
kontakt@moneyman.pl

Najczęściej zadawane pytania

JAK WYPEŁNIĆ WNIOSEK

Pożyczkę w MoneyMan może otrzymać osoba po 18. roku życia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która ma aktywny numer telefonu, adres e-mail i konto bankowe oraz spełnia wymagania dla pożyczkobiorcy.

Wystarczy wejść na stronę www.moneyman.pl i kliknąć "Złóż wniosek o pożyczkę". Jeżeli jesteś już zarejestrowany, wystarczy zalogować się na Moje Konto i kliknąć "Weź pożyczkę".

W procesie aplikowania o pożyczkę korzystasz z zewnętrznej aplikacji Instantor lub wysyłasz jeden grosz z konta osobistego. W przypadku wybrania tej drugiej opcji, proces weryfikacji uzależniony jest od księgowań bankowych.

Po otrzymaniu pozytywnej decyzji o przyznaniu pożyczki, przelew na Twoje konto uzależniony jest od księgowania bankowego Twojego banku.

Istnieje możliwość, że będziemy musieli potwierdzić Twoje zatrudnienie w celu wydania pozytywnej decyzji o pożyczce. Podanie nazwy pracodawcy zwiększa Twoje szanse na otrzymanie pozytywnej decyzji w procesie aplikacji o pożyczkę. Dzięki temu mamy pewność, że pieniądze trafią na konto odpowiedniej osoby, jak również, że nie mamy do czynienia z działaniem osoby trzeciej.

Sprawdź folder "Spam" w swojej skrzynce pocztowej, jeśli nie ma w nim naszej wiadomości, wyślij e-mail na kontakt@moneyman.pl. Sprawdź również, czy podczas rejestracji został wpisany prawidłowy adres e-mail.

Decyzja o przyznaniu pożyczki zwykle podjęta jest w ciągu kilku minut. Jeżeli jednak będziemy mieli do Ciebie pytania związane ze złożonym wnioskiem, skontaktujemy się z Tobą przed podjęciem decyzji.

Wyślij swoje imię i nazwisko oraz potwierdzenie przelewu w formacie .pdf na kontakt@moneyman.pl (może być również skan lub zdjęcie potwierdzenia przelewu)

W przypadku weryfikacji konta poprzez wysłanie 1 grosza z konta osobistego, w tytule przelewu należy podać kod do automatycznego księgowania ZPay, który zostanie podany wraz z numerem konta do przelewu na etapie weryfikacji numeru konta bankowego. Pamiętaj, że każdy ZPay są musi posiadać nowy kod.

Na numer telefonu dostarczany jest kod weryfikacyjny, konieczny do wypełnienia wniosku o pożyczkę. Na ten sam numer telefonu przesyłana jest również decyzja o przyznaniu pożyczki.

JAK OTRZYMAĆ POŻYCZKĘ

Nie, możesz mieć tylko jedną pożyczkę w danym okresie. O nową pożyczkę aplikuj dopiero po spłacie poprzedniej pożyczki.

Dla każdego naszego klienta przygotowana jest oferta indywidualna, dostępna po zalogowaniu się na profil.

Decyzja o udzieleniu pożyczki zostaje przesłana smsem lub meilem.

Decyzja o przyznaniu pożyczki przez MoneyMan nie jest uzależniona od decyzji innych firm i jest kwestią indywidualną. Warto jednak pamiętać, że w procesie weryfikacji klient sprawdzany jest w rejestrach dłużników. Może się zdarzyć, że osoba z negatywnym wpisem nie będzie miała problemu z uzyskaniem pożyczki, jeśli pozytywnie przejdzie proces weryfikacji.

Decyzja o przyznaniu pożyczki podejmowana jest na podstawie wielu czynników. Jeżeli otrzymasz negatywną decyzję, skontaktuj się z naszą infolinią w celu poznania szczegółów.

Przygotuj numer dowodu osobistego oraz numer PESEL będą potrzebne podczas rejestracji.

Koszt pożyczki jest kwestią indywidualną, zależną od wysokości pożyczki i jej okresu - na ostatnim etapie składania wniosku możesz zobaczyć kwotę i czas na jaki możesz w danej chwili aplikować oraz dokładne koszty pożyczki. Koszty pożyczki są również podane w Umowie pożyczki odnawialnej. Pierwsza pożyczka do 1500 zł jest bezpłatna pod warunkiem jej terminowej spłaty.

Nie, powód wzięcia pożyczki jest Twoją prywatną sprawą.

Pierwsza pożyczka w kwocie od 100 do 1500 zł udzielana na okres do 61 dni jest bezpłatna pod warunkiem jej terminowej spłaty przez Klienta. W przypadku braku terminowej spłaty pożyczki zostaną naliczone koszty zgodnie z Ramową umową pożyczki oraz Umową pożyczki lub Umową pożyczki ratalnej. Więcej szczegółów w Regulaminie „Darmowej Pożyczki I”.

JAK SPŁACIĆ POŻYCZKĘ

Nasi klienci mają zawsze możliwość przedterminowego uregulowania swoich zobowiązań, stosownie do obowiązujących przepisów Ustawy o kredycie konsumenckim. Możliwość ta obejmuje nie tylko wcześniejszą spłatę raty pożyczki (w przypadku pożyczki ratalnej) ale także i możliwość wcześniejszego uregulowania całości pożyczki, to jest przed nadejściem terminów wynikających z umówionego harmonogramu spłat.

Podstawowym kosztem opóźnienia w spłacie pożyczki są odsetki za opóźnienie, zastrzeżone na mocy postanowień Ramowej Umowy Pożyczki. (Reszta do usunięcia tj. Dalszymi kosztami są przewidziane przepisami prawa koszty dochodzenia roszczeń w procesie sądowym i w toku egzekucji sądowej wraz z kosztami zastępstwa procesowego. Innym istotnym kosztem opóźnienia w spłacie pożyczki o charakterze warunkowo promocyjnym jest prowizja określona w Umowie pożyczki.)

Masz dwie możliwości spłaty pożyczki.
Rozwiązanie pierwsze: zaloguj się na "Moje Konto" w MoneyMan.pl i kliknij w opcję "Spłać pożyczkę". Następnie wybierz nazwę swojego banku, zaloguj się i wyślij do nas automatyczny przelew dzięki usłudze ZPay. Nie zmieniaj w żaden sposób otrzymanego z ZPay kodu identyfikującego Twoją wpłatę, a przelew wykonaj niezwłocznie po otrzymaniu kodu.

Rozwiązanie drugie: Możesz wykonać przelew manualny na numer rachunku: 81 1090 2590 0000 0001 3344 3379 w Banku BZ WBK S.A.. Odbiorcą przelewu jest ID Finance Poland sp. z o.o. Ważne: musisz pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać numer Twojej pożyczki w MoneyMan lub dane osobowe pozwalające na identyfikację właściciela pożyczki.

Skontaktuj się z nami mailowo windykacja@moneyman.pl lub telefonicznie dzwoniąc na numer +48 (32) 420 27 64. Wspólnie spróbujemy omówić sprawę Twojej pożyczki i znaleźć rozwiązanie najlepsze w takiej sytuacji. Niezależnie od tego zapoznaj się z ewentualnymi opcjami zmiany terminu spłaty pożyczki, jakie mogą zostać udostępnione na Twoim koncie na stronie www.moneyman.pl

Istnieje możliwość dokonania spłaty Twojej pożyczki przez inną osobę. W takim przypadku obowiązują analogiczne zasady, jak w razie manualnego dokonywania przelewu samodzielnie przez klienta, to jest:
1) wpłaty należy dokonać na numer konta: 81 1090 2590 0000 0001 3344 3379 w Banku BZ WBK S.A.;
2) odbiorcą przelewu będzie ID Finance Poland sp. z o.o.;
3) osoba dokonująca przelewu musi pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać numer Twojej pożyczki w MoneyMan lub inne dane pozwalające na identyfikację posiadacza spłaconej pożyczki.

Całkowita kwota pożyczki do spłaty w umówionym terminie spłaty jest wskazana w treści zawartej umowy pożyczki. Saldo należności na dzień bieżący jest każdorazowo wskazane na Twoim koncie na stronie www.moneyman.pl. W razie wątpliwości co do całkowitej wysokości zobowiązania możesz skontaktować się z Zespołem Obsługi Klienta MoneyMan: telefonicznie pod numerem 221 220 221 bądź poprzez adres e-mail: kontakt@moneyman.pl

Konsekwencje braku terminowej spłaty pożyczki opisane są szczegółowo w postanowieniach Ramowej umowy pożyczki i wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Przykładowymi konsekwencjami braku spłaty pożyczki lub jej raty w terminie uregulowanym postanowieniami zawartej umowy są miedzy innymi: prawo wierzyciela do naliczania odsetek za opóźnienie w wysokości określonej w umowie, utrata przez Klienta warunkowo przyznanej mu możliwości bezkosztowej spłaty pożyczki, rozpoczęcie procedury windykacyjnej oraz możliwość przekazania informacji dotyczących zadłużenia z tytułu zaciągniętej pożyczki do ogólnopolskich biur informacji gospodarczych.

JAK DZIAŁA SERWIS

Moneyman działa na całym terytorium Polski. Z dowolnego miejsca, w którym jesteś i masz dostęp do internetu możesz wypełnić wniosek pożyczkowy.

Skorzystaj z procedury odzyskiwania hasła na stronie internetowej MoneyMan.pl. Wpisz swój adres e-mail, pod którym jest zarejestrowane Twoje konto i kliknij "wyślij kod". Otrzymane na telefon hasło wpisz na stronie, aby zalogować się do profilu.


Złóż wniosek o pożyczkę
Zajmie to nie więcej niż 10-15 minut,
a decyzję otrzymasz już po minucie.